24 Nisan 2015 Cuma

GERİ DÖNDÜM

Beni youtube veya instagramdan tanıyorsunuzdur ya da sadece tesadüfen geldiyseniz bile hoşgeldiniz.

Youtube kanalımı bir süre önce kapatmıştım. Blog açmamın en büyük nedenlerinden biri bu. Becerebilecek miyim bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz.

Blogumda kitap yorumları, filmler, diziler, albümler, belki kendin yap projeleri ve benimle ilgili bir çok şey görebileceksiniz. Kısaca youtube kanalımı kapatmama üzülen herkes buraya toplansın.


Blogumdaki takipçi sayısı arttıkça minik sürprizler olabilir (öhöm oda turu öhöm öhöm çekiliş öhöm) O yüzden takipçi olmayı unutmayın!!



Blogda görmek istediğiniz şeyleri bu paylaşımın altına yorum olarak veya instagram hesabıma yazabilirsiniz. Şimdilik bu kadar. Hepinizi çok seviyorum.

instagram: bookcloude

tur grubumuzun instagramı: kitapelcileriblogtur


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder