3 Mayıs 2015 Pazar

KİTAPLIK TURU


Odamla ilgili milyonlarca soru alsam da şimdilik oda turu yapmayı düşünmüyorum. Onun yerine yeni bir kitaplık turu yapmaya karar verdim. Çok da toplu değil ama en doğal haliyle kitaplığım!
Kitaplığımı Tekzen'den almıştım. Hala var mı bilmiyorum ama fiyatı da uygundu. Genel olarak böyle gözüküyor. 
Takı askılığını English Home'dan aldım. Polaroid kamerayla ilgili bir yazı yazacağım, altındaki kitaplar da şu an okuduğum kitaplar. 
Buda mumluğu odamda en sevdiğim şey, hasırcı gibi bir yerden almıştım. 
Sol üst raf oluyor burası. Bu rafta olan kitapların tek ortak noktası aşırı şirin görünmeleri sanırım. KSNE'i koyacak bir yer bulamadım şimdilik orada duruyor. Onun dışında mum, minik kutular ve güneş gözlüğüm var. 
Ciltli kitapları çok sevmesem de…Minik bir TBR kavanozu, kumbara ve kitaplar. 
Telefon kulübesini Eminönü'nden almıştım. 
Tüm distopyamsı seriler bu rafta. Gölge ve Kemik hala okumam gerekenler arasında. Eğer Yaşarsam'ın da ikinci kitabını almalıyım!!
Bu en alt raftan pek memnun değilim ama eğilip bakmadığınız sürece çok da net gözükmüyor zaten ^-^
İpek Ongun - Bir Genç Kızın Gizli Defteri hayatımın serisi. 
Bir kaç manga ve stormtrooper oyuncağım.
O kavanoz neden orada bilmiyorum. 
Edebiyat dergileri, parfümler..
Sağ üst rafta filmlerim ve albümlerim var. 
Valinin Düşüşü'nü hala okumadım. Okuyunca serinin incelemesini yapacağım, bununla ilgili çok fazla soru geliyor.

Bir kaç manga daha!
 
Bu da diğer en alt raf. Bunu da pek sevmiyorum ama dediğim gibi çok gözükmüyor. 





8 yorum:

  1. tam hayalimdeki kitaplık harika ♥-♥

    YanıtlaSil
  2. Death note serisinin 4. kitabının eksikliği gözüme çarpmadı değil :D .Göz seyirliği bir kitaplığın var ^^.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bir arkadaşıma vermiştim sonra geri alamadım :D teşekkür ederim

      Sil
    2. Böyle olaylar olunca da insanın başkalarına kitap ödünç veresi gelmiyör _-_ Ben iki hafta sonra alamayınca baya bir psikolojik baskı uyguladım sözel olarak (^_^'') .Rica ederim :D

      Sil
  3. Merhaba !
    Bloguna ziyaretçi oldum ben seni bekliyorum :)
    http://dusesingunlugu.blogspot.com.tr/
    Bu arada ulaşabileceğim bir gmail hesabın var mı ^^

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil