27 Nisan 2015 Pazartesi

TATİL-YOLCULUK (tavsiyeler, çantamda ne var...)

   Okul zamanı genellikle kendi tatilini kendin yaratmalısın felsefesine uysam da bu sefer gerçekten okul tatil ve ben de kısa bir yolculuğa çıktım.

  Yanıma neler alıyorum? 


Cüzdan ve kitap en gerekli iki üyesi çantamın..
Anıları fotoğraflamak için polaroid kamera!
Yakında polaroid kameramla ilgili bir yazı yazacağım, takipte kalın!

Çok problemli bir cildim yok ama kapatıcılar, bb kremler her zaman yanımda. 


Havalimanına giderken makyaj yapma taraftarı değilim o yüzden sadece sephoranın o lipbalmımsı şeyini sürüyorum. Rengi aşırı hoş ve en güzel yanı havaalanında acıkıp fiyatlara katlanamazsanız bunu yiyebilirsiniz! Çünkü kolalı ve tadı çok güzel :3

Son olarak: eyeliner, kaş kalemi, göz kalemi ve far. 

  Ne Giyiyorum? 

   Uçağa ful makyaj, topuklu vs. gelen insanları hiç bir zaman anlayamamışımdır. Kesinlikle tayt, tişört ve sweatshirt! He bir de sırt çantası.



   Yolculuk ''Playlist'im

* God Help The Girl- Come Monday Night
* Lana Del Rey- Radio
* Henry- Trap
* The Killers- Somebody Told Me
* The Neighbourhood - icanteveven


        








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder