30 Nisan 2015 Perşembe

Kitap Alışverişi #1

Bu ayın ortalarında yaptığım bir kitap alışverişi, kitapların bazılarını okudum hatta yorumunu bile paylaştım. 

                    


1) LOLİTA - Vladimir Nabakov 

Konusu, orta yaşlı bir adamın 12-13 yaşlarındaki bir kıza aşkı ve ona karşı olan cinsel tutkusuyla girdiği bunalımlar. 

Bence baya ilginç bir konusu var. Kitap hakkında benim de çok bir fikrim yok, neyle karşılaşacağımı bilmiyorum. Klasikleşmiş bir kitap ve izlemek isterseniz filmi de var. 

2) TRENDEKİ KIZ - Paula Hawkins

Bu kitabı da instagram sayesinde aldım. Özellikle kapağı mükemmel. 

Kitabın arkasında yazdığını göre konusu,
 Rachel her gün aynı trene binip aynı çifti izliyordu. Çiftin başına gelenleri bütün ülke duyduktan sonra, hayatlarına dâhil olmaya karar verdi.

Gerilim kitabı olduğu için ayrıca ilgimi çekti, okumaya başladım ama her zamanki gibi araya binlerce kitap soktuğum için hala bitmedi.

3)Keşke Senden Nefret Edebilseydim - Lucy Christopher

Bu kitabı okudum, bitirdim, yorumunu bloguma yazdım bile. Bakmak istiyorsanız link: Keşke Senden Nefret Edebilseydim Kitap Yorumu

4) ILLUMINATIONS - Arthur Rimbaud

Arthur Rimbaud en sevdiğim Fransız şairlerden. Bu kitap da onun yazılarının derlemesi. İsterseniz daha sonra bu kitap ve Arthur Rimbaud ile ilgili bir yazı yazabilirim *-*

5) TIFFANY'DE KAHVALTI - Truman Capote 

Audrey Hepburn, bu kitabı ya da filmini hepiniz görmüşsünüzdür. 

Konusu, 
Holly gününü gün eden ve istediği her erkeğe sahip olan bir kızdır. Ancak sonra yan dairesine taşınan genç adama aşık olur ve zamanla bu platonik bir aşka dönüşür. 



6) BİR GENÇ KIZIN UYUŞTURUCU GÜNLÜĞÜ

Bu kitabı da okudum ve yorumunu paylaştım. Link: Bir Genç Kızın Uyuşturucu Günlüğü kitap yorumu

7) PERSEPOLİS - Marjane Satrapi 

Marjane Satrapi'nin İran rejimindeki otobiyografik çalışması. 

Filmini bir çok kez izlemiştim, çizgi romanını da uzun süredir almak istiyordum. Aldığın için teşekkürler anne <3  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder