26 Nisan 2015 Pazar

Kitap Yorumu // KIZ KARDEŞİM İÇİN (5/5 az bile)

  Öncelikle ben bu kitabın ''Kız Kardeşimin Hikayesi'' filminin kitabı olduğunu bilmiyordum almadan önce, instagramda görmüştüm. Biraz uzun ama okuduğunuza değecek bir kitap.

 Konusuna gelince, bir aile var ve kızları Kate lösemi. Kate'in hayatta kalabilmesi için ilik nakli yapılması gerekiyor, doku uyuşması için bir çocuk daha yapıyorlar, o da Anna. Kitapta Anna 13 yaşında, Kate 16. Kate'e böbrek nakli yapılması gerekiyor. Anna ona böbreğini bağışlamak yerine bir avukat tutup kendi bedeni üzerindeki hakkını korumak için ailesine dava açıyor.

   Kitap mü-kem-mel. Bir sürü bölüm var ve annenin (Sara), babanın (Brian), avukatın (Campbell), Anna'nın ve işin içine giren bir kaç karakterin ağzından anlatılıyor. Olay farklı bakış açılarıyla gelişiyor ve her bölüm çok etkileyici bitiyor. Kitap çizme alışkanlığım olsaydı tüm kitabı çizebilirdim. 

    Filmi daha önce izlediğim için aynı olduğunu fark etsem kitabı alır mıydım bilmiyorum ama iyi ki almışım. Şimdiye kadar okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. 

  Kitabın sonu çok güzeldi. Ben filmi izlerken sonunu tahmin etmiştim ve o kadar etkilenmemiştim. Kitapta da olayın gerçek yüzü beni çok etkilemedi açıkçası ama sonu filmden farklıydı. 


                         



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder