26 Nisan 2015 Pazar

Muhtemelen Daha Önce Duymadığınız 3 Güzel Film

Birazdan tavsiye edeceğim 3 farklı tarzdaki filmleri muhtemelen daha önce izlemediniz hatta duymadınız. İzleyince beğenir misiniz bilemem ama benim en sevdiğim filmlerden bazıları da bunlar: 



1- GOD HELP THE GIRL

Filmin konusu God Help The Girl grubunun ortaya çıkışı. Ana karakter Eve (Emily Browning <3) duygusal, mental sorunlarıyla şarkılar yazan bir kız. Kendi gibi insanlarla karşılaşıyor: James (Olly Alexande) ve Cassie (Hannah Murray, Skins dizisinden bilirsiniz) Bu üçlü pop tarzında bir grup kuruyor. 

Müzikal tarzda bir film ve gerçekten çok şirin! Tembel bir pazar günü dondurma eşliğinde izlenecek bir film. 

Filmi izlemeseniz bile içinde geçen şarkılara bir bakmanızı öneririm, hepsi çok güzel. 



2- ARINMA GECESİ: ANARŞİ

''Arınma Gecesi: Anarşi'', ''Arınma Gecesi''nin ikinci filmi ama bence ilk filmi izlemenize gerek yok. Genel olarak serinin konusuna gelirsek, Amerika'da suç oranının azaltılması için yılın belirli bir günü 12 saatliğine tüm suçlar legal oluyor. Böylece insanlar ''arınıyor''. 

İlk film bir evin içinde geçiyor ve daha gerilim konulu ki bence çok da iyi değildi. İkinci film ise belgesel mantığında, etrafta neler olduğunu görüyorsunuz. Farklı insanların arınışını izliyorsunuız; zenginler, fakirler...Konusu çok da imkansız bir şeyi anlatmadığından çok etkileyici bir filmdi, bir o kadar da havalı. 






3- ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND

Başrollerde Jim Carrey ve Kate Winslet var. Birbirinden çok farklı karakterlere sahip olan bu ikili bir şekilde karşılaşıyor ve aşık oluyorlar. Ancak bir gün Clementine(Kate Winslet), Joel(Jim Carrey) ve onunla ilişkisine dair hiçbir şey hatırlamıyor. Joel araştırdıktan sonra Clementine'ın, eski aşklarınızı kafanızdan silen bir kuruma gittiğini farkediyor. Joel bu duruma anlam veremiyor, sinirleniyor ve o da Clementine'ı kafasından sildiriyor. Silim aşamasında kararından vazgeçiyor ve anılarına tutunmaya çalışıyor. 

Yağmurlu günlerde izlenecek tarzda bir aşk filmi. 


                 

9 yorum:

  1. 1. film festival filmi diye hatırlıyorum izlemiştim çok olmasa da güzeldi*-* 3. filmi de tam da yazdığın gibi yağmurlu karanlık ile aydınlık arası bir zaman diliminde izlemiştim ve sevdiğim filmlerden biri :> farkli bir şeyler isteyenler için güzel seçimler :')

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel oneriler *-* 3. filmi cok merak ettim bu arada :}

    YanıtlaSil
  3. 3 filmden sadece birini izledim. O da Arınma Gecesi Anarşi. Diğer iki filmi de listeme ekleyeceğim. Öneri için teşekkürler. Güzel yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. God Help The Girl'ün sonunda ağlayan tek insan ben miyim ya fmsöfsn.
    Ben sırf Olly için izlemiştim (Y&Y fanıyım *-*) ve sevmiştim ama sonunda farklı şeyler olmasını bekliyordum açıkçası. Sonunu anlamlandıramadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben filmden sonra Olly'yi keşfettim ve aynen!

      Sil
  5. God Help The Girl'ün sonunda ağlayan tek insan ben miyim ya fmsöfsn.
    Ben sırf Olly için izlemiştim (Y&Y fanıyım *-*) ve sevmiştim ama sonunda farklı şeyler olmasını bekliyordum açıkçası. Sonunu anlamlandıramadım.

    YanıtlaSil